söndag 3 maj 2009

Bilden talar för sig själv!


Jag har "stulit"den av Thoralf

7 kommentarer:

Milla sa...

20.000 st såna gick genom våra fingrar igår, och man tröttnade aldrig på den vackra bilden & det vackra budskapet

Gammelsvensk sa...

Jag funderade just på var Thoralf hade fått den ifrån. Då är den ju våran!

Anonym sa...

Var beställer man? På partiet? Finns den i olika format. Hade jag god ekonomi skulle jag vilja ha den som vepor till husfasader.
midgardsjarlen

Gammelsvensk sa...

Du kan väl höra med någon hembygdsförening. De brukar vara bra på att väva eller brodera stora alster.

Anonym sa...

Ja det vore ju häftigt med en rejäl typ Bayuo-tapet, (hur det nu stavas). Var inne hos Thoralf och läste Hildebrands krönika i skittidningen AB. Har du läst den än?
midgardsjarlen

Gammelsvensk sa...

Nu har jag läst den. Det är fler och fler som inser att det inte går att behandla folk hur som helst och hur demokrati är tänkt att fungera.

Det är lite lustigt dock, att de så energiskt måste framhålla att de inte själva sympatiserar med Sd

Anonym sa...

Nää gud heller, så kan ju inte en pk-ist solka ner sig.
midgardsjarlen