tisdag 21 april 2009

Man kan behöva förnyelse.

Man blottade sig för kvinna i Munkfors
"Har pågått i flera år"
Under flera års tid har en okänd man blottat sig för en kvinna i 60-års åldern i Munkfors.
Den senaste gången detta hände var i lördags och nu har kvinnan gjort en anmälan angående sexuellt ofredande.

– Mannen har stått en bit bort från kvinnan och plötsligt tagit av sig sina kläder och blottat sitt organ. Det ska ha skett i olika omgångar under flera års tid. Kvinnan har dock inte gjort några anmälningar tidigare, berättar förundersökningsledare Stefan Hedelin.



Nä, men till slut tröttnar man väl på att se samma "snorre" år ut och år in.

5 kommentarer:

Milla sa...

Munkfors e lite eljest som alla nog vet =)

gammelsvensk sa...

Molkom mä´ men inte direkt på det "kuliga" viset.

Milla sa...

Nä, det är väl så på många orter tyvärr. Men Molkom är bättre, kanske för att min släkt kommer där ifrån =)

Anonym sa...

Det finns alla de sorter, själv njuter jag av att göra mig så osynlig som möjligt. Det är rena könisen att få vara ifred tycker jag. Så fort jag visar mej så vill någon ha hjälp med något.
midgardsjarlen

Gammelsvensk sa...

Någon gång efter vägen så har du visat vad du kan och det ställer alltid till extraarbete. Tänk vad många jag har fått klippa under åren.
Ganska skönt att bo avsides.