söndag 26 april 2009

Kvinna våldtogs - flera män gripna

Flera personer har gripits efter att en kvinna i Karlstadstrakten våldtagits under natten mot söndag.

Polisen är mycket förtegen om händelsen och har lagt locket på men rubricerar våldtäkten som grov.
Man säger dock att det inte ska röra sig om en gruppvåldtäkt men flera män ska på något sätt ha varit inblandade i händelsen och har därför gripits för att förhöras.
– Det är mycket som är oklart i det här ännu och vi måste höra om målsägaren, säger Jan-Olof Berglund vid Värmlandspolisens kriminaljour.
Ytterligare uppgifter i NWT

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tja jag är väl rasist för att jag känner stanken av döda hundar.
midgardsjarlen

Gammelsvensk sa...

Campingstugan gör mig fundersam.Skoghall har pappersbruk som anlitar folk utifrån när de har sin reparationsveckor. Campingen brukade vara fullbelagd av reparatörer från olika länder på den tiden jag jobbade på fabriken. Jag får väl forska.

Anonym sa...

"Flera MÄN" Det är ju för fan kränkande mot oss män, att dessa äckel ska kallas män. Blir inte särskilt förvånad om det behövs tolkhjälp....Blodsven