tisdag 30 juni 2009

En typisk "omänniska".

"Lögner och förtal tycks inte vara några hinder som stoppar den här kvinnan, eller uppfattar hon verkligen världen på det sätt som hon skriver? Om så är fallet ska vi kanske känna medlidande med henne istället för ilska."

Detta citat är hämtat från bloggen www.isabellalund.com och syftar till en viss
Kajsa "Ekis" Ekman som idag skriver om Sd i Dagens nyheter.

Jag antar att vi kan vänta oss många sådana här artiklar och annan smutskastning på vägen fram till nästa val. Att detta enbart drabbar Sd är ju ett tydligt bevis för hur rädda övriga partier och deras anhängare är.

Egentligen skulle jag hålla mig ifrån den här typen av läsning för jag blir så arg att jag mår rent dåligt av det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"En typisk SDare är en man från arbetarklassen". Fan va tryggt det känns att en liten nippertippa från rövslickaretablissemanget, kan tillrättavisa oss idioter som i generationer sett till Sveriges bästa. Pissruskans uppvaknande kan bli jävligt brutalt, men som fullständigt ovetandes om verkligheten kan käften glappa i oändlighet tills...Blodsven

Gammelsvensk sa...

Det vore nog inte helt fel att lätta lite på skygglapparna.