måndag 12 april 2010

Vi får ju inte inskränka friheten för de kriminella invandrarna.

Alltså måste vi begränsa vår egen frihet. Allt annat är rasism och främlingsfientlighet.
Jag tittade in på bloggen "som jag ser det", där det finns både video från manifestationen mot våld i Landskrona och bilder från Malmö. Jag har hört talas om att man börjat fundera på s.k. gated communitys(inhägnade bostadsområden) även i Sverige men jag hade ingen aning om att de redan är en realitet här. Åtminstone är det så i Malmö.
Detta ska föreställa vårt fria Sverige.


Bilder från Malmö
SSU, Ung vänster och AFA

3 kommentarer:

Ann-Marie sa...

Och förr var det inga problem med att lämna cykeln olåst och dörrar likaså. Nu, glöm det och ärliga, godtrogna medborgare tvingas bo bakom galler. Ack du sköna nya värld!

Gammelsvensk sa...

Det där med olåsta dörrar och grannar som kom och lånade socker
tänker man på ibland. De yngre vet inte vad de gått miste om. När man varit ute på sta´n en Lördagkväll och missat sista bussen var det inga problem att knata ensam hem i natten.

Ann-Marie sa...

Håller fullständigt med dig! Hur många gånger gick man inte hem för bussen hade gått för länge sedan och taxi hade man bara inte råd med. Idag skulle jag inte ens våga ta en taxi! Man vet ju inte vad det är som kör den.