onsdag 18 mars 2009

Daniel Poohls hittepå

Man råkar ständigt på människor som alltid påstår sig veta sanningen. Daniel Poohl på tidningen EXPO är just en sådan människa. Varje gång en sverigedemokrat uttrycker sin, eller partiets åsikt så påstår denne Poohl att detta är lögn. Hur vet han det? Har han något sinne som avslöjar människors tankar? Han behöver inte vederlägga sina uttalanden och går heller inte att konfrontera. Jag mailade honom en gång angående rena sakfel i en av hans skrifter men något svar fick jag naturligtvis inte. Jag är säker på att han skulle tro sig veta allt om min gamla mamma bättre än jag.

"Sverigedemokraternas främsta mål är inte att bekämpa antisemitismen, deras mål är att stoppa invandringen av muslimer och avveckla det mångkulturella samhället. Genom att protestera mot antisemitismen skapar sig partiet bara ännu en angreppsvinkel mot sina hatobjekt."

Vad har han för belägg för detta? Inga alls faktiskt utan detta är endast hans eget påhitt för att han vill att det ska vara så.
Läs hela artikeln här

Inga kommentarer: